Sitemap

  1. Blz. 1 AMJP 2020-2025 - December 2022
    1. Blz. 2 Nota Aanpassing MJP 2020-2025 - December 2022
    2. Blz. 3 De strategische nota
      1. Blz. 4 Inleiding & Infographic Budget 2023
        1. Blz. 5 Inleiding
        2. Blz. 6 Infographic Budget 2023
      2. Blz. 7 De strategische nota
        1. Blz. 8 Inleiding
      3. Blz. 9 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
        1. Blz. 10 Actieplan
          1. Blz. 11 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
          2. Blz. 12 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
        2. Blz. 13 Totaal Beleidsdoelstelling Leven, Ruimte en Omgeving
        3. Blz. 14 Totaal niet-prioritaire actieplannen
      4. Blz. 15 01/02 Ondernemen
        1. Blz. 16 Actieplan
          1. Blz. 17 01/02/SAP/01 Sterke economie
          2. Blz. 18 01/02/SAP/02 Winkelstad
        2. Blz. 19 Totaal beleidsdoelstelling Ondernemen
        3. Blz. 20 Totaal niet prioritaire actieplannen
      5. Blz. 21 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
        1. Blz. 22 Actieplan
          1. Blz. 23 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
          2. Blz. 24 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
          3. Blz. 25 01/03/SAP/03 Renovatie Stads- en OCMW gebouwen
        2. Blz. 26 Totaal Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend Erfgoed
        3. Blz. 27 Totaal niet prioritaire actieplannen
      6. Blz. 28 01/04 Openbaar domein
        1. Blz. 29 Actieplan
          1. Blz. 30 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
          2. Blz. 31 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
        2. Blz. 32 Totaal Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        3. Blz. 33 Totaal niet prioritaire actieplannen
      7. Blz. 34 01/05 Jeugd en BKO
        1. Blz. 35 Actieplan
          1. Blz. 36 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
          2. Blz. 37 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
        2. Blz. 38 Totaal Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        3. Blz. 39 Totaal niet prioritaire actieplannen
      8. Blz. 40 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
        1. Blz. 41 Actieplan
          1. Blz. 42 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
          2. Blz. 43 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
        2. Blz. 44 Totaal Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
        3. Blz. 45 Totaal niet prioritaire actieplannen
      9. Blz. 46 01/07 Bib en Leescafé
        1. Blz. 47 Actieplan
          1. Blz. 48 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
        2. Blz. 49 Totaal Beleidsdoelstelling Bib en Leescafé
        3. Blz. 50 Totaal niet prioritaire actieplannen
      10. Blz. 51 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        1. Blz. 52 Actieplan
          1. Blz. 53 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
          2. Blz. 54 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
        2. Blz. 55 Totaal Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        3. Blz. 56 Totaal niet prioritaire actieplannen
      11. Blz. 57 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
        1. Blz. 58 Actieplan
          1. Blz. 59 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
        2. Blz. 60 Totaal Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        3. Blz. 61 Totaal niet prioritaire actieplannen
      12. Blz. 62 01/10 Cultuur en evenementen
        1. Blz. 63 Actieplan
          1. Blz. 64 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
          2. Blz. 65 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
        2. Blz. 66 Totaal Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 67 Totaal niet prioritaire actieplannen
      13. Blz. 68 01/11 Sociale dienstverlening
        1. Blz. 69 Actieplan
          1. Blz. 70 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
          2. Blz. 71 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
          3. Blz. 72 01/11/SAP/03 Dienstverlening
          4. Blz. 73 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
        2. Blz. 74 Totaal beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        3. Blz. 75 Totaal niet prioritaire actieplannen
      14. Blz. 76 01/12 Ouderenzorg
        1. Blz. 77 Totaal niet prioritaire actieplannen
      15. Blz. 78 01/13 Afvalbeleid
        1. Blz. 79 Actieplan
          1. Blz. 80 01/13/SAP/01 Optimalisatie afvalophaling
          2. Blz. 81 01/13/SAP/02 Proper Lier
        2. Blz. 82 Totaal Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 83 Totaal niet prioritaire actieplannen
      16. Blz. 84 01/14 Handhaving en preventie
        1. Blz. 85 Totaal niet prioritaire actieplannen
      17. Blz. 86 01/15 Externe communicatie
        1. Blz. 87 Actieplan
          1. Blz. 88 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
        2. Blz. 89 Totaal Beleidsdoelstelling Externe Communicatie
      18. Blz. 90 01/16 Klantgerichte dienstverlening
        1. Blz. 91 Actieplan
          1. Blz. 92 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
        2. Blz. 93 Totaal niet prioritaire actieplannen
      19. Blz. 94 01/17 Financiën
        1. Blz. 95 Totaal niet prioritaire actieplannen
      20. Blz. 96 01/18 Personeel
        1. Blz. 97 Actieplan
          1. Blz. 98 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
          2. Blz. 99 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
          3. Blz. 100 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
          4. Blz. 101 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
        2. Blz. 102 Totaal niet prioritaire actieplannen
      21. Blz. 103 01/19 Strategie & IT
        1. Blz. 104 Actieplan
          1. Blz. 105 01/19/SAP/01 Datamanagement
        2. Blz. 106 Totaal niet prioritaire actieplannen
      22. Blz. 107 01/20 Facility management
        1. Blz. 108 Totaal niet prioritaire actieplannen
      23. Blz. 109 01/21 Algemene zaken
        1. Blz. 110 Totaal niet prioritaire actieplannen
    3. Blz. 111 Motivering van de aanpassingen aan het MJP
      1. Blz. 112 Samenvatting aanpassingen MJP + Impact op de autofinancieringsmarge
        1. Blz. 113 Samenvatting aanpassing MJP + Impact op AFM
      2. Blz. 114 Wegwerken structurele overbudgettering werkingskosten
        1. Blz. 115 Wegwerken structurele overbudgettering werkingskosten
      3. Blz. 116 Belangrijkste inhoudelijke bijsturingen per doelstelling
        1. Blz. 117 Belangrijkste inhoudelijke bijsturingen per beleidsdoelstelling
        2. Blz. 118 Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 119 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        4. Blz. 120 Beleidsdoelstelling Cultuur en Evenementen
        5. Blz. 121 Beleidsdoelstelling Financieel beheer
        6. Blz. 122 Beleidsdoelstelling Gebouwen en onroerend erfgoed
        7. Blz. 123 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        8. Blz. 124 Beleidsdoelstelling Ondernemen
        9. Blz. 125 Beleidsdoelstelling Openbaar domein
        10. Blz. 126 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        11. Blz. 127 Beleidsdoelstelling Personeel
        12. Blz. 128 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        13. Blz. 129 Beleidsdoelstelling Sport en Verhuurinfrastructuur
        14. Blz. 130 Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
    4. Blz. 131 De aangepaste financiële nota
      1. Blz. 132 Schema M1 : Het aangepast financieel doelstellingenplan
        1. Blz. 133 Schema M1 : Het aangepaste financieel doelstellingenplan
      2. Blz. 134 Schema M2 : De aangepaste staat van het financieel evenwicht
        1. Blz. 135 Inleiding
        2. Blz. 136 De normen : het beschikbaar budgettair resultaat en de AFM
        3. Blz. 137 De aanvullende indicator: de gecorrigeerde autofinancieringsmarge
        4. Blz. 138 Toelichting bij Schema M2 - Staat van het financieel evenwicht
      3. Blz. 139 Schema M3 : Het overzicht van de kredieten
        1. Blz. 140 Vaststelling van de kredieten
        2. Blz. 141 Eenvoudige regels voor de kredietbewaking
        3. Blz. 142 Schema M3 : Kredieten
    5. Blz. 143 De toelichting
      1. Blz. 144 Toelichting - Inleiding
        1. Blz. 145 Inleiding
      2. Blz. 146 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
        1. Blz. 147 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
      3. Blz. 148 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
        1. Blz. 149 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
      4. Blz. 150 Schema T3 : Investeringsprojecten
        1. Blz. 151 Schema T3 : Investeringsprojecten
        2. Blz. 152 Schema T3 - Deel 2
        3. Blz. 153 Schema T3 - Deel 3
        4. Blz. 154 Schema T3 - Deel 4
        5. Blz. 155 Schema T3 - Deel 5
        6. Blz. 156 Schema T3 - Deel 6
        7. Blz. 157 Schema T3 - Deel 7
        8. Blz. 158 Schema T3 - Deel 8
        9. Blz. 159 Schema T3 - Deel 9
        10. Blz. 160 Schema T3 - Deel 10
        11. Blz. 161 Schema T3 - Deel 11
        12. Blz. 162 Schema T3 - Deel 12
        13. Blz. 163 Schema T3 - Deel 13
        14. Blz. 164 Schema T3 - Deel 14
        15. Blz. 165 Schema T3 - Deel 15
        16. Blz. 166 Schema T3 - Deel 16
        17. Blz. 167 Schema T3 - Deel 17
        18. Blz. 168 Schema T3 - Deel 18
      5. Blz. 169 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        1. Blz. 170 Toelichting bij schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        2. Blz. 171 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
      6. Blz. 172 De financiële risico's
        1. Blz. 173 Inleiding
        2. Blz. 174 Risico's verbonden aan de schuldportefeuille
        3. Blz. 175 Risico's verbonden aan de verkopen patrimonium OCMW
        4. Blz. 176 Eventuele vermindering of wegvallen van bepaalde exploitatie-ontvangsten
        5. Blz. 177 Eventuele stijging van bepaalde exploitatie-uitgaven
        6. Blz. 178 Verplichtingen tegenover verbonden partijen
        7. Blz. 179 Hangende juridische geschillen
        8. Blz. 180 Conclusie bij de financiële risico's
      7. Blz. 181 Grondslagen en assumpties
        1. Blz. 182 Inleiding
        2. Blz. 183 Bepaling gemeenschappelijke doelstellingenboom
        3. Blz. 184 Financiële vertaling van de beleidsdoelstellingen op basis van bestuursakkoord
        4. Blz. 185 Gehanteerde grondslagen en assumpties op vlak van personeelsuitgaven
      8. Blz. 186 De documentatie bij het meerjarenplan
        1. Blz. 187 Locatie documentatie
    6. Blz. 188 Documentatie AMJP
      1. Blz. 189 Inleiding
        1. Blz. 190 Inleiding
      2. Blz. 191 Meerjarenplan Overzicht
        1. Blz. 192 2025/Ambitieus en verantwoordelijke stad
          1. Blz. 193 Omschrijving strategische doelstelling
          2. Blz. 194 Totaal strategische doelstelling - Ambitieus en verantwoordelijke stad
        2. Blz. 195 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
          1. Blz. 196 Actieplan
            1. Blz. 197 01/01/KAP/03 Leven, Ruimte en Omgeving
              1. Blz. 198 01/01/KAP/03/01 Ondersteuning Gecoro
              2. Blz. 199 01/01/KAP/03/02 Ondersteuning milieu- en natuurraad
              3. Blz. 200 01/01/KAP/03/03 Ondersteuning mobiliteitsraad
              4. Blz. 201 01/01/KAP/03/04 Doorrekenen regiekosten RUP
              5. Blz. 202 01/01/KAP/03/05 Doorrekenen ontwikkelingslasten
              6. Blz. 203 01/01/KAP/03/06 Smart City
              7. Blz. 204 01/01/KAP/03/07 Digitale ontsluitingen en coördinatie GIS/GRB/CRAB/….
              8. Blz. 205 01/01/KAP/03/08 Opmaken, digitaal ontsluiten en screenen rooi- en onteigeningsplannen
              9. Blz. 206 01/01/KAP/03/09 Permanente monitoring milieu
              10. Blz. 207 01/01/KAP/03/10 Ondersteuning en evaluatie project seizoenarbeiders
              11. Blz. 208 01/01/KAP/03/11 Lier FairTradegemeente
              12. Blz. 209 01/01/KAP/03/12 Verdere uitwerking en uitvoering klimaatplan
              13. Blz. 210 01/01/KAP/03/13 Samenwerkingsovereenkomst omtrent duurzaamheid
              14. Blz. 211 01/01/KAP/03/14 Ontsluiten informatie ruimtelijke planning
              15. Blz. 212 01/01/KAP/03/15 Project water-land-schap
              16. Blz. 213 01/01/KAP/03/16 Subsidie Opnieuw&CO
              17. Blz. 214 01/01/KAP/03/17 Composteren van organisch afval
              18. Blz. 215 01/01/KAP/03/18 Duivenpopulatie onder controle houden
              19. Blz. 216 01/01/KAP/03/19 Week van de bij
              20. Blz. 217 01/01/KAP/03/20 Organisatie verkiezingen
              21. Blz. 218 01/01/KAP/03/21 Kerntaken burgerzaken
              22. Blz. 219 01/01/KAP/03/22 Opmaak RUP's voor herbestemming verspreide industriegronden
              23. Blz. 220 01/01/KAP/03/23 Activeren van bouwgronden voor kernverdichting
              24. Blz. 221 01/01/KAP/03/24 Aanwenden van de stedelijke woonpremie
              25. Blz. 222 01/01/KAP/03/25 Ondersteuning sociale verhuurkantoren
              26. Blz. 223 01/01/KAP/03/26 Opmaak RUP i.f.v. de ontwikkeling Mallekot
              27. Blz. 224 01/01/KAP/03/27 Wijziging PRUP Antwerpsesteenweg
              28. Blz. 225 01/01/KAP/03/28 Bewaken openruimte corridor Koningshooikt
              29. Blz. 226 01/01/KAP/03/29 Opmaak RUP i.f.v. zonevreemde recreatie
              30. Blz. 227 01/01/KAP/03/30 Opmaak RUP Azelhof
              31. Blz. 228 01/01/KAP/03/31 Uitwerken structuurvisie i.f.v. de herwaardering van de Binnen-Nete
              32. Blz. 229 01/01/KAP/03/32 Ondersteuning Natuurpunt
              33. Blz. 230 01/01/KAP/03/33 Versterken Fortengordel - Fort Van Lier
              34. Blz. 231 01/01/KAP/03/34 Versterking Bosgordel Koningshooikt
              35. Blz. 232 01/01/KAP/03/35 Versterking valleien Beneden-, Kleine- en Grote Nete en Babelsebeek
              36. Blz. 233 01/01/KAP/03/36 Overname van niet-verkochte parkeerplaatsen
              37. Blz. 234 01/01/KAP/03/37 Concessie exploitatie parkeren openbaar domein
              38. Blz. 235 01/01/KAP/03/38 Oprichting mobiliteitsfonds
              39. Blz. 236 01/01/KAP/03/39 Afsluiten raamcontract i.f.v. mobiliteit en publieke ruimte beleid
              40. Blz. 237 01/01/KAP/03/40 Uitvoeren mobiliteitstoetsen bij ontwikkelingsprojecten
              41. Blz. 238 01/01/KAP/03/41 Uitrol Fietsbeleidsplan
              42. Blz. 239 01/01/KAP/03/42 Conformiteitsattest voor huurwoningen
              43. Blz. 240 01/01/KAP/03/43 Onderzoek ongezonde woningen
              44. Blz. 241 01/01/KAP/03/44 Zwerfkatten project en ongedierte bestrijding
              45. Blz. 242 01/01/KAP/03/45 Vlot en kwalitatief afleveren van omgevingsvergunningen
              46. Blz. 243 01/01/KAP/03/46 Opmaken van een Trage Wegenplan
              47. Blz. 244 01/01/KAP/03/47 Ondersteuning Project Buurtstroom
              48. Blz. 245 01/01/KAP/03/48 Investeringen fietsbeleidsplan
              49. Blz. 246 01/01/KAP/03/49 Screening schoolomgevingen
              50. Blz. 247 01/01/KAP/03/50 Gestuurde uitrol van Deelwagens
              51. Blz. 248 01/01/KAP/03/51 Inrichting Mobipunten
              52. Blz. 249 01/01/KAP/03/52 Vergaren van verkeersdata
            2. Blz. 250 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
              1. Blz. 251 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
              2. Blz. 252 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
              3. Blz. 253 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
              4. Blz. 254 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
            3. Blz. 255 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
              1. Blz. 256 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
              2. Blz. 257 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
              3. Blz. 258 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
              4. Blz. 259 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
              5. Blz. 260 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
        3. Blz. 261 01/02 Ondernemen
          1. Blz. 262 Actieplan
            1. Blz. 263 01/02/KAP/03 Economie en Ondernemen
              1. Blz. 264 01/02/KAP/03/01 Uniforme terrassen
              2. Blz. 265 01/02/KAP/03/02 Ondersteuning en versterken openbare markten
              3. Blz. 266 01/02/KAP/03/03 Realisatie van een evenwichtig aanbod van kwaliteitsvolle ambulante handel
              4. Blz. 267 01/02/KAP/03/04 Ondersteuning economische raad
              5. Blz. 268 01/02/KAP/03/05 Ondersteuning novemberfoor
              6. Blz. 269 01/02/KAP/03/06 Gedifferentieerd doelgroepenbeleid
              7. Blz. 270 01/02/KAP/03/07 Gedifferentieerd communicatiebeleid
            2. Blz. 271 01/02/SAP/01 Sterke economie
              1. Blz. 272 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
              2. Blz. 273 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
            3. Blz. 274 01/02/SAP/02 Winkelstad
              1. Blz. 275 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
              2. Blz. 276 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
              3. Blz. 277 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
              4. Blz. 278 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        4. Blz. 279 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
          1. Blz. 280 Actieplan
            1. Blz. 281 01/03/KAP/04 Gebouwen en onroerend erfgoed
              1. Blz. 282 01/03/KAP/04/01 Keuringen en controles
              2. Blz. 283 01/03/KAP/04/02 Meubilair
              3. Blz. 284 01/03/KAP/04/03 Nutsvoorzieningen voor stadsgebouwen (gas, elektriciteit, water)
              4. Blz. 285 01/03/KAP/04/04 Onderhoudscontracten
              5. Blz. 286 01/03/KAP/04/05 Poets
              6. Blz. 287 01/03/KAP/04/06 Toegangscontrole en beveiliging stadsgebouwen
              7. Blz. 288 01/03/KAP/04/07 Werkingsmiddelen voor onderhoud gebouwen
              8. Blz. 289 01/03/KAP/04/08 Aankoop en verkoop patrimonium
              9. Blz. 290 01/03/KAP/04/09 Canon erfpacht Heilig Hart en SAL
              10. Blz. 291 01/03/KAP/04/10 Verhuur buiten sociaal stelsel/ jacht-en visrecht/consessies
              11. Blz. 292 01/03/KAP/04/11 Sociale verhuringen
              12. Blz. 293 01/03/KAP/04/12 Afscheidscentrum Kloosterheide: uitbreiding aula
              13. Blz. 294 01/03/KAP/04/13 Archief: vloer stofvrij maken
              14. Blz. 295 01/03/KAP/04/14 Dungelhoef: fietsenstalling
              15. Blz. 296 01/03/KAP/04/15 Gemeentehuis Koningshooikt: multifunctionele invulling
              16. Blz. 297 01/03/KAP/04/16 Kleine werken allerlei
              17. Blz. 298 01/03/KAP/04/17 Renovaties woningen OCMW
              18. Blz. 299 01/03/KAP/04/18 Beeldacademie: dakherstelling
              19. Blz. 300 01/03/KAP/04/19 Sporthal 't Spui: inkomhal
              20. Blz. 301 01/03/KAP/04/20 Colibrant: interieurherstel en onderhoud
              21. Blz. 302 01/03/KAP/04/21 Den Bril: restauratiewerken
              22. Blz. 303 01/03/KAP/04/22 Gevangenenpoort: onderhoud schrijnwerk en dakwerken
              23. Blz. 304 01/03/KAP/04/23 Heilig Geestgebouw: restauratiewerken volgend uit beheersplan en herbestemmingsonderzoek 2020
              24. Blz. 305 01/03/KAP/04/24 Heilig Hartkerk: interieur
              25. Blz. 306 01/03/KAP/04/25 Heilige Familiekerk: glasramen en vochtproblematiek
              26. Blz. 307 01/03/KAP/04/26 Heilige Familiekerk: restauratiewerken volgend uit herbestemmingsonderzoek 2019
              27. Blz. 308 01/03/KAP/04/27 Historische artefacten in de stad
              28. Blz. 309 01/03/KAP/04/28 SAMWD: gevelwerken en dak
              29. Blz. 310 01/03/KAP/04/29 Sint-Gummarus kerk: restauratiewerken fase 1/2/3
              30. Blz. 311 01/03/KAP/04/30 Stadhuis: werken beheersplan
              31. Blz. 312 01/03/KAP/04/31 Zimmertoren: restauratiewerken volgend uit beheersplan 2020
              32. Blz. 313 01/03/KAP/04/32 Zimmertoren: schrijnwerk en dakwerken
              33. Blz. 314 01/03/KAP/04/33 Restauratie Stadspompen
              34. Blz. 315 01/03/KAP/04/34 Restauratie achtergevel en zijgevels Beeldacademie
              35. Blz. 316 01/03/KAP/04/35 Renovatie vloer beeldhouwklas Beeldacademie
              36. Blz. 317 01/03/KAP/04/36 ak en installatie koelcel cafetaria Cultuurcentrum
              37. Blz. 318 01/03/KAP/04/37 Renovatie OCMW woningen in Volmolenstraat 9 en 17
              38. Blz. 319 01/03/KAP/04/38 Renovatie Noodwoningen OCMW
            2. Blz. 320 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
              1. Blz. 321 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
              2. Blz. 322 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
              3. Blz. 323 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
            3. Blz. 324 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
              1. Blz. 325 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
              2. Blz. 326 01/03/SAP/02/02 Relighting
              3. Blz. 327 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
              4. Blz. 328 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
            4. Blz. 329 01/03/SAP/03 Renovatie Stad- en OCMW Gebouwen
              1. Blz. 330 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
              2. Blz. 331 01/03/SAP/03/02 Sint-Gummaruskerk : restauratiewerken
              3. Blz. 332 01/03/SAP/03/03 Heilig Geestgebouw : restauratiewerken
        5. Blz. 333 01/04 Openbaar domein
          1. Blz. 334 Actieplan
            1. Blz. 335 01/04/KAP/03 Openbaar domein
              1. Blz. 336 01/04/KAP/03/01 Investeringen verkeersveiligheid
              2. Blz. 337 01/04/KAP/03/02 Onderhoud openbare verlichting en nutsleidingen
              3. Blz. 338 01/04/KAP/03/03 Onderhoud van en investering in openbaar groen
              4. Blz. 339 01/04/KAP/03/04 Onderhoud waterinfrastructuur
              5. Blz. 340 01/04/KAP/03/05 Onderhoud wegeninfrastructuur
              6. Blz. 341 01/04/KAP/03/06 Ondersteuning en begeleiding bij verkaveling
              7. Blz. 342 01/04/KAP/03/07 Onvoorziene kleine aanpassingswerken openbaar domein
              8. Blz. 343 01/04/KAP/03/08 Inspecties en herstellingen bruggen
              9. Blz. 344 01/04/KAP/03/09 Inkomsten uit concessie voor schuilhuisjes en infoborden
              10. Blz. 345 01/04/KAP/03/10 Onderhoud bermen
              11. Blz. 346 01/04/KAP/03/11 Vervanging straatnaamborden
            2. Blz. 347 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
              1. Blz. 348 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
              2. Blz. 349 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
              3. Blz. 350 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
              4. Blz. 351 01/04/SAP/01/04 Berlarij
              5. Blz. 352 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
              6. Blz. 353 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
              7. Blz. 354 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
              8. Blz. 355 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
              9. Blz. 356 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
              10. Blz. 357 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
              11. Blz. 358 01/04/SAP/01/11 Investeringen in fietsveiligheid
              12. Blz. 359 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
              13. Blz. 360 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
              14. Blz. 361 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Alberstraat
              15. Blz. 362 01/04/SAP/01/15 Kozak
              16. Blz. 363 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
              17. Blz. 364 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
              18. Blz. 365 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
              19. Blz. 366 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
              20. Blz. 367 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
              21. Blz. 368 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
              22. Blz. 369 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
              23. Blz. 370 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
              24. Blz. 371 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
              25. Blz. 372 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
              26. Blz. 373 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
              27. Blz. 374 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
              28. Blz. 375 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
              29. Blz. 376 01/04/SAP/01/29 Afrit jaagpad Leuvensevest
              30. Blz. 377 01/04/SAP/01/30 Hofstraat
              31. Blz. 378 01/04/SAP/01/31 Voorbereidende studies heraanleg straten volgende legislatuur
              32. Blz. 379 01/04/SAP/01/32 Rijenweg
              33. Blz. 380 01/04/SAP/01/33 Site GAS-fabriek
              34. Blz. 381 01/04/SAP/01/34 Riolering N10 Lier-Berlaar
              35. Blz. 382 01/04/SAP/01/35 Ontsluiting Site Posthoorn
              36. Blz. 383 01/04/SAP/01/36 Hoge velden : aanleg ontsluiting camperplaats
              37. Blz. 384 01/04/SAP/01/37 Hoge velden : aanleg parking
              38. Blz. 385 01/04/SAP/01/38 Bosstraat 1-30
              39. Blz. 386 01/04/SAP/01/39 Hockeyweg
              40. Blz. 387 01/04/SAP/01/40 Rechtestraat, H. Geeststraat en Kard. Mercierplein
              41. Blz. 388 01/04/SAP/01/41 Aanpassingen kruispunt Kazernedreef-Mechelsesteenweg
            3. Blz. 389 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
              1. Blz. 390 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
              2. Blz. 391 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        6. Blz. 392 01/05 Jeugd en BKO
          1. Blz. 393 Actieplan
            1. Blz. 394 01/05/KAP/03 Jeugd en BKO
              1. Blz. 395 01/05/KAP/03/01 Onderhoud en vernieuwing locaties BKO
              2. Blz. 396 01/05/KAP/03/02 Voorzien dynamische en aantrekkelijke binnen- en buitenspeelruimten op locaties BKO
              3. Blz. 397 01/05/KAP/03/03 Installatie aangepaste toegangscontrole
              4. Blz. 398 01/05/KAP/03/04 Ondersteuning jeugdverenigingen met investeringen in moderne en veilige lokalen
              5. Blz. 399 01/05/KAP/03/05 Financiële ondersteuning jeugdinitiatieven
              6. Blz. 400 01/05/KAP/03/06 Ondersteuning Lierse jeugdraad
              7. Blz. 401 01/05/KAP/03/07 Ondersteuning werking jeugdhuis
              8. Blz. 402 01/05/KAP/03/08 Uitbouw uitleendienst voor plaatselijke jeugdwerk
              9. Blz. 403 01/05/KAP/03/09 Aantrekken, ondersteunen en motiveren vrijwilligers en animatoren
              10. Blz. 404 01/05/KAP/03/10 Organisatie Speelpleinwerking
              11. Blz. 405 01/05/KAP/03/11 Organisatie van workshops, activiteiten en evenementen
              12. Blz. 406 01/05/KAP/03/12 Uitbouw tienerwerking
              13. Blz. 407 01/05/KAP/03/13 Aanleg van toegankelijke wijkspeelpleintjes
              14. Blz. 408 01/05/KAP/03/14 Ondersteuning kwaliteitsvol jeugdcentrum
              15. Blz. 409 01/05/KAP/03/15 Aanbieden gevarieerd en kwaliteitsvol activiteitenprogramma voor kinderen
              16. Blz. 410 01/05/KAP/03/16 Evaluatie en bijsturing voorafinschrijvingsysteem BKO
              17. Blz. 411 01/05/KAP/03/17 Inzet op ouderparticipatie
            2. Blz. 412 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
              1. Blz. 413 01/05/SAP/01/01 Heraanleg buitenomgeving site Moevement met meer ontspanningsmogelijkheden voor jongeren
            3. Blz. 414 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
              1. Blz. 415 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
              2. Blz. 416 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        7. Blz. 417 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
          1. Blz. 418 Actieplan
            1. Blz. 419 01/06/KAP/03 Toerisme en Erfgoedwerking
              1. Blz. 420 01/06/KAP/03/01 Beheer eigen collecties
              2. Blz. 421 01/06/KAP/03/02 Beheer erfgoed in de publieke ruimte
              3. Blz. 422 01/06/KAP/03/03 Verwerving en afstoot materieel en immaterieel erfgoed
              4. Blz. 423 01/06/KAP/03/04 Algemene werkingsmiddelen Toerisme & Erfgoed
              5. Blz. 424 01/06/KAP/03/05 Onderhoud en aanpassing specifiek museuminfrastructuur
              6. Blz. 425 01/06/KAP/03/06 Betoelaging ondersteunende partners
              7. Blz. 426 01/06/KAP/03/07 Onthaal en begeleiding bezoekers
              8. Blz. 427 01/06/KAP/03/08 Incentives voor toeristische partners
              9. Blz. 428 01/06/KAP/03/09 Ontwikkelen fiets- en wandelproducten
              10. Blz. 429 01/06/KAP/03/10 Ontwikkelen participatieve tentoonstellingen voor doelgroepen
              11. Blz. 430 01/06/KAP/03/11 Opleiding tot stadsgidsen
              12. Blz. 431 01/06/KAP/03/12 Doelgerichte communicatie i.f.v. werving en promotie
              13. Blz. 432 01/06/KAP/03/13 Ontwikkeling evenwichtige, meertalige publieksbemiddeling
            2. Blz. 433 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
              1. Blz. 434 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
            3. Blz. 435 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
              1. Blz. 436 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
              2. Blz. 437 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
              3. Blz. 438 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
              4. Blz. 439 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        8. Blz. 440 01/07 Bib en Leescafé
          1. Blz. 441 Actieplan
            1. Blz. 442 01/07/KAP/02 Bib en Leescafé
              1. Blz. 443 01/07/KAP/02/01 Samenwerking Werkmmaat en leescafé
              2. Blz. 444 01/07/KAP/02/02 Gebruik infoschermen voor huurders en bezoekers leescafé
              3. Blz. 445 01/07/KAP/02/03 Realisatie gamecollectie
              4. Blz. 446 01/07/KAP/02/04 E-inclusie bij moeilijk bereikbare doelgroepen
              5. Blz. 447 01/07/KAP/02/05 Opvolging digitale ontwikkelingen
              6. Blz. 448 01/07/KAP/02/06 Ruimte voor creatieve zelfontplooiing
              7. Blz. 449 01/07/KAP/02/07 Organisatie activiteiten voor het bereik van een breder publiek
              8. Blz. 450 01/07/KAP/02/08 Gebruik digitale tools
              9. Blz. 451 01/07/KAP/02/09 Organisatie activiteiten en projecten i.k.v. versterking leesklimaat
              10. Blz. 452 01/07/KAP/02/10 Ontwikkeling aantrekkelijk en kwaliteitsvolle collectie
              11. Blz. 453 01/07/KAP/02/11 Communicatie aanbod bib
              12. Blz. 454 01/07/KAP/02/12 Optimale benutting ruimtes in het leescafé
            2. Blz. 455 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
              1. Blz. 456 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
              2. Blz. 457 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
              3. Blz. 458 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        9. Blz. 459 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
          1. Blz. 460 Actieplan
            1. Blz. 461 01/08/KAP/03 Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
              1. Blz. 462 01/08/KAP/03/01 Subsidie sportverenigingen
              2. Blz. 463 01/08/KAP/03/02 Ondersteuning sportverenigingen op logistiek, administratief en promotioneel vlak
              3. Blz. 464 01/08/KAP/03/03 Ondersteuning Lierse sportraad
              4. Blz. 465 01/08/KAP/03/04 Organisatie recreatieve sportactiviteiten
              5. Blz. 466 01/08/KAP/03/05 Organisatie sportactiviteiten voor maatschappelijk kwetsbare groepen
              6. Blz. 467 01/08/KAP/03/06 Ondersteuning van en samenwerking met vrijetijdsverenigingen.
              7. Blz. 468 01/08/KAP/03/07 Terbeschikkingstelling Netestadion
              8. Blz. 469 01/08/KAP/03/08 Terbeschikkingstelling bewegingsruimte in het DC 't Schoppeke
              9. Blz. 470 01/08/KAP/03/09 Uitvoering overeenkomst met S&R m.b.t. de uitbating zwembad
              10. Blz. 471 01/08/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling sporthal De Komeet
              11. Blz. 472 01/08/KAP/03/11 Terbeschikkingstelling sporthal campus Louis Zimmer
              12. Blz. 473 01/08/KAP/03/12 Terbeschikkingstelling sporthal Stadspark
              13. Blz. 474 01/08/KAP/03/13 Terbeschikkingstelling sportcentrum Beekstraat en wijksportterreinen
              14. Blz. 475 01/08/KAP/03/14 Terbeschikkingstelling turnzaal Koningshooikt
              15. Blz. 476 01/08/KAP/03/15 Exploitatie en verhuur wijkhuizen
              16. Blz. 477 01/08/KAP/03/16 Exploitatie en verhuur CC De Mol
              17. Blz. 478 01/08/KAP/03/17 Exploitatie en verhuur CC Spui
              18. Blz. 479 01/08/KAP/03/18 Exploitatie en verhuur CC Vleeshuis
              19. Blz. 480 01/08/KAP/03/19 Exploitatie en verhuur CC Vredeberg
              20. Blz. 481 01/08/KAP/03/20 Exploitatie en verhuur Stadhuis
              21. Blz. 482 01/08/KAP/03/21 Exploitatie en verhuur vergaderlokalen en kapel CC Colibrant
              22. Blz. 483 01/08/KAP/03/22 Exploitatie en verhuur Wezenkapel
              23. Blz. 484 01/08/KAP/03/23 Exploitatie en verhuur Zwartzusterklooster
            2. Blz. 485 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
              1. Blz. 486 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
              2. Blz. 487 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
              3. Blz. 488 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen stedelijke sportvelden Begijnhof.
              4. Blz. 489 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
              5. Blz. 490 01/08/SAP/01/05 Subsidie voor aanleg kunstgrasveld Lierse Kempenzonen
            3. Blz. 491 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
              1. Blz. 492 01/08/SAP/02/01 Financiële afspraken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
              2. Blz. 493 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        10. Blz. 494 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
          1. Blz. 495 Actieplan
            1. Blz. 496 01/09/KAP/02 Deeltijds Kunstonderwijs
              1. Blz. 497 01/09/KAP/02/01 Viering 100 jaar SAMWD
              2. Blz. 498 01/09/KAP/02/02 Huren locaties door Academies
              3. Blz. 499 01/09/KAP/02/03 Organiseren uitstappen door Academies
              4. Blz. 500 01/09/KAP/02/04 Organisatie LIERische Kunsten
              5. Blz. 501 01/09/KAP/02/05 Organisatie beiaardbespelingen
              6. Blz. 502 01/09/KAP/02/06 Ondersteuning vriendenkringen Academies
              7. Blz. 503 01/09/KAP/02/07 Deelname kwetsbare groepen aan het kunstonderwijs
              8. Blz. 504 01/09/KAP/02/08 Onderhoud en vernieuwing didactisch materiaal Academies
              9. Blz. 505 01/09/KAP/02/09 Jaarlijkse prijsuitdeling Academies
              10. Blz. 506 01/09/KAP/02/10 Examens Academies
              11. Blz. 507 01/09/KAP/02/11 Lidmaatschapsbijdrage Onderwijsondersteuning OVSG
              12. Blz. 508 01/09/KAP/02/12 Voordrachtgevers, kunstkuur en nascholing
              13. Blz. 509 01/09/KAP/02/13 Verhuring instrumenten, vrije ateliers en benodigdheden
              14. Blz. 510 01/09/KAP/02/14 Verhuring lokalen aan derden
              15. Blz. 511 01/09/KAP/02/15 Promotie aanbod Academies
              16. Blz. 512 01/09/KAP/02/16 Ondersteuning vzw Bressinck
              17. Blz. 513 01/09/KAP/02/17 Lonen en wedden Academies
              18. Blz. 514 01/09/KAP/02/18 Werkingsmiddelen Academies
            2. Blz. 515 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
              1. Blz. 516 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
              2. Blz. 517 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        11. Blz. 518 01/10 Cultuur en evenementen
          1. Blz. 519 Actieplan
            1. Blz. 520 01/10/KAP/03 Cultuur en evenementen
              1. Blz. 521 01/10/KAP/03/01 Communicatie vrijetijdsaanbod
              2. Blz. 522 01/10/KAP/03/02 Ondersteuning culturele verenigingen volgens reglement
              3. Blz. 523 01/10/KAP/03/03 Ondersteuning Cultuurforum
              4. Blz. 524 01/10/KAP/03/04 Ondersteuning OC Den Bril
              5. Blz. 525 01/10/KAP/03/05 Verdere uitbouw en ondersteuning UiTPAS Lier
              6. Blz. 526 01/10/KAP/03/06 Ondersteuning terugkerende evenementen door derden
              7. Blz. 527 01/10/KAP/03/07 Organisatie nieuwjaarsreceptie
              8. Blz. 528 01/10/KAP/03/08 Organisatie kernversterkende evenementen i.s.m. lokale economie
              9. Blz. 529 01/10/KAP/03/09 Organisatie Kerst in Lier
              10. Blz. 530 01/10/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling feestmateriaal
              11. Blz. 531 01/10/KAP/03/11 Theatertechnische uitrusting
              12. Blz. 532 01/10/KAP/03/12 Inzet medewerkers bij projecten
              13. Blz. 533 01/10/KAP/03/13 Werkingsmiddelen voor LCC
              14. Blz. 534 01/10/KAP/03/14 Organisatie (boven)lokale cultuurwerking LCC
              15. Blz. 535 01/10/KAP/03/15 Cultuur ondernemerschap
              16. Blz. 536 01/10/KAP/03/16 Viering 200 jaar Koningshooikt
              17. Blz. 537 01/10/KAP/03/17 Zomer van het Fort
            2. Blz. 538 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
              1. Blz. 539 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
              2. Blz. 540 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
              3. Blz. 541 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
            3. Blz. 542 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
              1. Blz. 543 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        12. Blz. 544 01/11 Sociale dienstverlening
          1. Blz. 545 Actieplan
            1. Blz. 546 01/11/KAP/05 Sociale Dienstverlening
              1. Blz. 547 01/11/KAP/05/01 Toekenning leefloon
              2. Blz. 548 01/11/KAP/05/02 Toekenning aanvullende financiële steun
              3. Blz. 549 01/11/KAP/05/03 Toekenning aanvullende financiële steun rond energiekosten
              4. Blz. 550 01/11/KAP/05/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten gezondheidszorg
              5. Blz. 551 01/11/KAP/05/05 Ondersteuning Gezinsbond
              6. Blz. 552 01/11/KAP/05/06 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten opname van ouderen in zorgvoorzieningen en begrafenissen
              7. Blz. 553 01/11/KAP/05/07 Ondersteuning cultuur- en vrijetijdsparticipatie van mensen in armoede
              8. Blz. 554 01/11/KAP/05/08 Uitvoering Lokaal Opvanginitiatief
              9. Blz. 555 01/11/KAP/05/09 Uitbesteding gespecialiseerde info-en begeleidingstrajecten
              10. Blz. 556 01/11/KAP/05/10 Uitbesteding gespecialiseerde trajecten rond psychologische begeleiding
              11. Blz. 557 01/11/KAP/05/11 Sensibiliseringsacties rond armoede
              12. Blz. 558 01/11/KAP/05/12 Ondersteuning sociaal restaurant en sociale kruidenier
              13. Blz. 559 01/11/KAP/05/13 Ondersteuning vzw Mondiale Werken regio Lier
              14. Blz. 560 01/11/KAP/05/14 Ondersteuning vzw Samenlevingsopbouw
              15. Blz. 561 01/11/KAP/05/15 Faciliteren begeleide uitstappen voor mensen in armoede
              16. Blz. 562 01/11/KAP/05/16 Betaling bijdragen UiTPAS met kansentarief
              17. Blz. 563 01/11/KAP/05/17 Ondersteuning vzw Recht en Welzijn
              18. Blz. 564 01/11/KAP/05/18 Organisatie Rap op Stap
              19. Blz. 565 01/11/KAP/05/19 Uitvoering project 'Samen Inburgeren'
              20. Blz. 566 01/11/KAP/05/20 Organisatie taalproject 'Babbelier'
              21. Blz. 567 01/11/KAP/05/21 Organisatie taalproject 'Leeswereld' i.s.m. de bib
              22. Blz. 568 01/11/KAP/05/22 Organisatie ceremonie succesvolle afronding inburgeringstraject
              23. Blz. 569 01/11/KAP/05/23 Ondersteuning regionale samenwerking rond welzijn
              24. Blz. 570 01/11/KAP/05/24 Organisatie welzijnscirkels en trefdag voor professionals
              25. Blz. 571 01/11/KAP/05/25 Ondersteuning diversiteitsraad
              26. Blz. 572 01/11/KAP/05/26 Lier realiseert i.s.m. partners een geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              27. Blz. 573 01/11/KAP/05/27 Ondersteuning welzijnsraad
              28. Blz. 574 01/11/KAP/05/28 Ondersteuning wereldraad
              29. Blz. 575 01/11/KAP/05/29 Uitvoering Nood-Zuid beleid
              30. Blz. 576 01/11/KAP/05/30 Project Lier voor Taal
              31. Blz. 577 01/11/KAP/05/31 Uitbouw Project Digibanken
            2. Blz. 578 01/11/KAP/06 Corona Sociale dienstverlening
              1. Blz. 579 01/11/KAP/06/01 Subsidie Covid-19 Steun
              2. Blz. 580 01/11/KAP/06/02 Toelage voedselhulp ikv Corona
              3. Blz. 581 01/11/KAP/06/03 Lokaal consumptiebudget ikv Corona
              4. Blz. 582 01/11/KAP/06/04 Lokaal armoedebeleid ikv Corona
              5. Blz. 583 01/11/KAP/06/05 Versterking psychologische bijstand ikv Corona
              6. Blz. 584 01/11/KAP/06/06 Versterking ondersteuningsaanbod naar jongeren ikv Corona
              7. Blz. 585 01/11/KAP/06/07 Bestrijding gevolgen Oekraïnecrisis
            3. Blz. 586 01/11/KAP/07 Geïntegreerd Breed Onthaal (GBO)
              1. Blz. 587 01/11/KAP/07/01 Opmaak werkingsprincipes voor samenwerkingsverband GBO
              2. Blz. 588 01/11/KAP/07/02 Aansturing realisatie gemeenschappelijke werkingsprincipes GBO
              3. Blz. 589 01/11/KAP/07/03 Participatie van de doelgroep bij uitwerking samenwerkingsverband GBO
              4. Blz. 590 01/11/KAP/07/04 We delen expertise.
              5. Blz. 591 01/11/KAP/07/05 We zetten concrete outreachende en proactieve acties op om welomschreven kwetsbare doelgroepen te bereiken
            4. Blz. 592 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
              1. Blz. 593 01/11/SAP/01/01 Samenwerkingsverbanden in kader van Lokale Diensten Economie
              2. Blz. 594 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
              3. Blz. 595 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
              4. Blz. 596 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
              5. Blz. 597 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
            5. Blz. 598 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
              1. Blz. 599 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
              2. Blz. 600 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en ondersteuning Family Justice Center
              3. Blz. 601 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
              4. Blz. 602 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
              5. Blz. 603 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
              6. Blz. 604 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
              7. Blz. 605 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
              8. Blz. 606 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
              9. Blz. 607 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
              10. Blz. 608 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
              11. Blz. 609 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
              12. Blz. 610 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
              13. Blz. 611 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
              14. Blz. 612 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Site den Hof
              15. Blz. 613 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
              16. Blz. 614 01/11/SAP/02/16 Uitvoering Mama Lier als vernieuwend project Huis van het Kind
            6. Blz. 615 01/11/SAP/03 Dienstverlening
              1. Blz. 616 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
            7. Blz. 617 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
              1. Blz. 618 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
              2. Blz. 619 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
              3. Blz. 620 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
              4. Blz. 621 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        13. Blz. 622 01/12 Ouderenzorg
          1. Blz. 623 Actieplan
            1. Blz. 624 01/12/KAP/01 Ouderenzorg
              1. Blz. 625 01/12/KAP/01/01 Uitbating cafetaria in de dienstencentra
              2. Blz. 626 01/12/KAP/01/02 Aanbod aangepaste activiteiten in de dienstencentra
              3. Blz. 627 01/12/KAP/01/03 Werkingsmiddelen voor de dienstencentra
              4. Blz. 628 01/12/KAP/01/04 Kwaliteitsvolle maaltijden
              5. Blz. 629 01/12/KAP/01/05 Externe advisering verbetering kwaliteit dienstverleningsaanbod
              6. Blz. 630 01/12/KAP/01/06 Logistieke ondersteuning i.f.v. maaltijdproces
              7. Blz. 631 01/12/KAP/01/07 Samenwerking met derden i.f.v. optimale zorg
              8. Blz. 632 01/12/KAP/01/08 Aangepaste werkingsmiddelen zorgmedewerkers
              9. Blz. 633 01/12/KAP/01/09 Beheer van aanleunwoningen
              10. Blz. 634 01/12/KAP/01/10 Activiteitenaanbod WZC
              11. Blz. 635 01/12/KAP/01/11 Uitbating cafetaria WZC
              12. Blz. 636 01/12/KAP/01/12 Organisatie dagcentrum De Passage
              13. Blz. 637 01/12/KAP/01/13 Organisatie inkomstenbeheer WZC
              14. Blz. 638 01/12/KAP/01/14 Organisatie medische zorgen voor de bewoners
              15. Blz. 639 01/12/KAP/01/15 Organisatie van vervoer voor bewoners
              16. Blz. 640 01/12/KAP/01/16 Onderhoud en herstelling werkmiddelen
              17. Blz. 641 01/12/KAP/01/17 Aangepaste werkkledij medewerkers
              18. Blz. 642 01/12/KAP/01/18 Organisatie administratieve ondersteuning
              19. Blz. 643 01/12/KAP/01/19 Voorzien schoonmaak
              20. Blz. 644 01/12/KAP/01/20 Gebouwen- en omgevingsbeheer
              21. Blz. 645 01/12/KAP/01/21 Logistieke ondersteuning ondersteunende medewerkers
              22. Blz. 646 01/12/KAP/01/22 Financiële steun om zorgkosten op te vangen
              23. Blz. 647 01/12/KAP/01/23 Ondersteuning LogoMechelen
              24. Blz. 648 01/12/KAP/01/24 Ondersteuning verenigingen
              25. Blz. 649 01/12/KAP/01/25 Ondersteuning Lokale Adviesraad Toegankelijkheid
              26. Blz. 650 01/12/KAP/01/26 Ondersteuning seniorenraad
              27. Blz. 651 01/12/KAP/01/27 Dementievriendelijke stad
              28. Blz. 652 01/12/KAP/01/28 Informatieverstrekking aan ouderen
              29. Blz. 653 01/12/KAP/01/29 Mobiliteitsondersteuning voor mensen met beperkingen
              30. Blz. 654 01/12/KAP/01/30 Uitbouw Project Zorgzame Buurten
        14. Blz. 655 01/13 Afvalbeleid
          1. Blz. 656 Actieplan
            1. Blz. 657 01/13/KAP/03 Afvalbeleid
              1. Blz. 658 01/13/KAP/03/01 Optimalisatie en financiering afvalverwerking
              2. Blz. 659 01/13/KAP/03/02 Sociale correcties Diftar
              3. Blz. 660 01/13/KAP/03/03 Betaling kosten afvalbeheer
            2. Blz. 661 01/13/SAP/01 Optimalisering afvalophaling
              1. Blz. 662 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
              2. Blz. 663 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
              3. Blz. 664 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
            3. Blz. 665 01/13/SAP/02 Proper Lier
              1. Blz. 666 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
              2. Blz. 667 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
              3. Blz. 668 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
              4. Blz. 669 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
              5. Blz. 670 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
              6. Blz. 671 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
              7. Blz. 672 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
              8. Blz. 673 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
              9. Blz. 674 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        15. Blz. 675 01/14 Handhaving en preventie
          1. Blz. 676 Actieplan
            1. Blz. 677 01/14/KAP/01 Handhaving en preventie
              1. Blz. 678 01/14/KAP/01/01 Uitwerken preventieve acties i.k.v. veiliger fiets- en voetgangersgedrag scholieren
              2. Blz. 679 01/14/KAP/01/02 Uitwerken preventieve acties i.k.v. criminaliteitsfenomenen
              3. Blz. 680 01/14/KAP/01/03 Ondersteuning van buurten binnen BIN
              4. Blz. 681 01/14/KAP/01/04 Ondersteunende initiatieven i.f.v. vermindering middelengebruik
              5. Blz. 682 01/14/KAP/01/05 Voorzien aangepaste uitrusting gemeenschapswachten
              6. Blz. 683 01/14/KAP/01/06 Voorzien vervoersmogelijkheden gemeenschapswachten
              7. Blz. 684 01/14/KAP/01/07 Gebruik tablets/smartphones door gemeenschapswachten
              8. Blz. 685 01/14/KAP/01/08 Opzetten acties i.k.v. overlastfenomenen
              9. Blz. 686 01/14/KAP/01/09 Inning GAS-boetes
              10. Blz. 687 01/14/KAP/01/10 Igemo begeleidt herstelvorderingen
              11. Blz. 688 01/14/KAP/01/11 Sanctionerende ambtenaar GAS
              12. Blz. 689 01/14/KAP/01/12 Systematische aanpak prioritaire overtredingen
              13. Blz. 690 01/14/KAP/01/13 Opsporing, registratie en aanpak van leegstand
              14. Blz. 691 01/14/KAP/01/14 Aanpak verkrotte en verwaarloosde gebouwen en woningen
              15. Blz. 692 01/14/KAP/01/15 Bewaring beeldkwaliteit in Lier
              16. Blz. 693 01/14/KAP/01/16 Beperking reclameoverlast
              17. Blz. 694 01/14/KAP/01/17 Combitaks
              18. Blz. 695 01/14/KAP/01/18 Belasting onvrijwillige alarmmeldingen
              19. Blz. 696 01/14/KAP/01/19 Activering onbebouwde percelen in de kern
              20. Blz. 697 01/14/KAP/01/20 Belasting op tweede verblijven
              21. Blz. 698 01/14/KAP/01/21 Opvolging Strategisch Veiligheids- en Preventieplan (SVPP)
              22. Blz. 699 01/14/KAP/01/22 Opvolgen initiatieven Gezonde gemeente (LOGO Mechelen)
              23. Blz. 700 01/14/KAP/01/23 Woningbeveiligende maatregelen
        16. Blz. 701 01/15 Externe communicatie
          1. Blz. 702 Actieplan
            1. Blz. 703 01/15/KAP/02 Communicatie
              1. Blz. 704 01/15/KAP/02/01 Ontvangsten, vieringen en herdenkingen
              2. Blz. 705 01/15/KAP/02/02 Communicatie in print
              3. Blz. 706 01/15/KAP/02/03 Digitale communicatie
              4. Blz. 707 01/15/KAP/02/04 Promotie stadsmerk
              5. Blz. 708 01/15/KAP/02/05 Monitoring stedelijke communicatie
            2. Blz. 709 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
              1. Blz. 710 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
              2. Blz. 711 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        17. Blz. 712 01/16 Klantgerichte dienstverlening
          1. Blz. 713 Actieplan
            1. Blz. 714 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
              1. Blz. 715 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        18. Blz. 716 01/17 Financiën
          1. Blz. 717 Actieplan
            1. Blz. 718 01/17/KAP/01 Financieel beheer
              1. Blz. 719 01/17/KAP/01/01 Betaling interestlasten
              2. Blz. 720 01/17/KAP/01/02 Nieuw aan te gane leningen
              3. Blz. 721 01/17/KAP/01/03 Betaling periodieke kapitaalaflossingen
              4. Blz. 722 01/17/KAP/01/04 Terugvordering van leningen ten laste van derden
              5. Blz. 723 01/17/KAP/01/05 Ontvangen tussenkomst van de hogere overheden in financieringen
              6. Blz. 724 01/17/KAP/01/06 Ontvangen belastingen geïnd door de hogere overheid
              7. Blz. 725 01/17/KAP/01/07 Ontvangen dividenden Deelnemingen IKA
              8. Blz. 726 01/17/KAP/01/08 Ontvangen dividenden en financiële tegemoetkomingen voor nutsvoorzieningen
              9. Blz. 727 01/17/KAP/01/09 Ontvangen Elia Compensatie
              10. Blz. 728 01/17/KAP/01/10 Ontvangen Gemeentefonds , sectorale subsidies en bijdragen contingentgesco's
              11. Blz. 729 01/17/KAP/01/11 Gedeeltelijke overname responsabiliseringsbijdrage
              12. Blz. 730 01/17/KAP/01/12 Tussenkomst Vlaamse Regering in kader van valorisatie open ruimte
              13. Blz. 731 01/17/KAP/01/13 Ontvangen lokale belastingen
              14. Blz. 732 01/17/KAP/01/14 Ondersteuning erediensten
              15. Blz. 733 01/17/KAP/01/15 Ondersteuning hulpverleningszone Rivierenland
              16. Blz. 734 01/17/KAP/01/16 Ondersteuning Lokale Politie Lier
              17. Blz. 735 01/17/KAP/01/17 Juridische betwistingen
              18. Blz. 736 01/17/KAP/01/18 Onwaarde niet-geïnde vordering
              19. Blz. 737 01/17/KAP/01/19 Overige financiële aangelegenheden
              20. Blz. 738 01/17/KAP/01/20 Voorzien nodige boekhoudsoftware
              21. Blz. 739 01/17/KAP/01/21 Extern advies opmaak jaarrekening
              22. Blz. 740 01/17/KAP/01/22 Betaling lokale en bovenlokale belastingen en retributies
              23. Blz. 741 01/17/KAP/01/23 Exploitatie- en investeringsreserve
        19. Blz. 742 01/18 Personeel
          1. Blz. 743 Actieplan
            1. Blz. 744 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
              1. Blz. 745 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
            2. Blz. 746 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
              1. Blz. 747 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
              2. Blz. 748 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
              3. Blz. 749 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
            3. Blz. 750 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
              1. Blz. 751 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
            4. Blz. 752 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
              1. Blz. 753 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
            5. Blz. 754 01/18/KAP/05 Personeel
              1. Blz. 755 01/18/KAP/05/01 Verloning medewerkers
              2. Blz. 756 01/18/KAP/05/02 Terugbetalingen i.k.v. duurzaam woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
              3. Blz. 757 01/18/KAP/05/03 Verzekering arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering
              4. Blz. 758 01/18/KAP/05/04 Verdere optimalisatie en professionalisering
              5. Blz. 759 01/18/KAP/05/05 Verloningen college
              6. Blz. 760 01/18/KAP/05/06 Presentiegelden raden en BCSD
              7. Blz. 761 01/18/KAP/05/07 Levenslang leren van medewerkers
              8. Blz. 762 01/18/KAP/05/08 Werken aan de cultuur van de organisatie
              9. Blz. 763 01/18/KAP/05/09 Betaling maaltijdcheques en koopkrachtverhogende maatregelen
              10. Blz. 764 01/18/KAP/05/10 Aanleg en betaling pensioenkost
              11. Blz. 765 01/18/KAP/05/11 Optimalisatie van personeel- en HRsoftwarepakketten
              12. Blz. 766 01/18/KAP/05/12 Werving en selectie van competente en flexibele medewerkers
              13. Blz. 767 01/18/KAP/05/13 Onthaal en socialisatie nieuwe medewerkers
              14. Blz. 768 01/18/KAP/05/14 Interne communicatie
              15. Blz. 769 01/18/KAP/05/15 Veilige en gezonde werkomgeving
              16. Blz. 770 01/18/KAP/05/16 Personeelsvereniging Vonk
              17. Blz. 771 01/18/KAP/05/17 Langer werken met aangepast werk
              18. Blz. 772 01/18/KAP/05/18 Retentie medewerkers
              19. Blz. 773 01/18/KAP/05/19 Aanbieden gratis drank aan medewerkers
              20. Blz. 774 01/18/KAP/05/20 Verhogen organisatiebetrokkenheid van medewerkers
              21. Blz. 775 01/18/KAP/05/21 Realisatie veilige en gezonde werkomgeving
              22. Blz. 776 01/18/KAP/05/22 Waardering gepensioneerde medewerkers
              23. Blz. 777 01/18/KAP/05/23 Waardering vrijwilligers
              24. Blz. 778 01/18/KAP/05/24 Betaling vakbondspremie
        20. Blz. 779 01/19 Strategie & IT
          1. Blz. 780 Actieplan
            1. Blz. 781 01/19/KAP/02 Strategie & IT
              1. Blz. 782 01/19/KAP/02/01 Aankoop en beheer data
              2. Blz. 783 01/19/KAP/02/02 Aankoop kleine herstellingen en helpdesk
              3. Blz. 784 01/19/KAP/02/03 Inhuring nodige expertise
              4. Blz. 785 01/19/KAP/02/04 Aankopen i.k.v. digitaliseringsprojecten
              5. Blz. 786 01/19/KAP/02/05 Voorzien vaste telefonie
              6. Blz. 787 01/19/KAP/02/06 Voorzien mobiele telefonie
              7. Blz. 788 01/19/KAP/02/07 Verzekeren wanverbindingen en internetconnecties
              8. Blz. 789 01/19/KAP/02/08 Opvolgen onderhouds- en supportcontracten en aangegane verbintenissen.
              9. Blz. 790 01/19/KAP/02/09 Uitvoeren paperflowcontract
              10. Blz. 791 01/19/KAP/02/10 Vernieuwen office licenties
              11. Blz. 792 01/19/KAP/02/11 Vernieuwing actieve componenten, datacenter, serverpark
              12. Blz. 793 01/19/KAP/02/12 Vernieuwing computers, thin cliënts, laptops en tablets
              13. Blz. 794 01/19/KAP/02/13 Installatie en vernieuwing WIFI
            2. Blz. 795 01/19/SAP/01 Datamanagement
              1. Blz. 796 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
              2. Blz. 797 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
              3. Blz. 798 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        21. Blz. 799 01/20 Facility management
          1. Blz. 800 Actieplan
            1. Blz. 801 01/20/KAP/01 Facility management
              1. Blz. 802 01/20/KAP/01/01 Voorzien werkkledij
              2. Blz. 803 01/20/KAP/01/02 Onderhoud en vervanging machines en uitrusting
              3. Blz. 804 01/20/KAP/01/03 Optimalisatie dienstverplaatsingen
              4. Blz. 805 01/20/KAP/01/04 Werkingsmiddelen rollend materiaal
        22. Blz. 806 01/21 Algemene zaken
          1. Blz. 807 Actieplan
            1. Blz. 808 01/21/KAP/01 Algemene zaken Archief
              1. Blz. 809 01/21/KAP/01/01 Uitwerking archiveringsbeleid
              2. Blz. 810 01/21/KAP/01/02 Bekendmaken documentair erfgoed
              3. Blz. 811 01/21/KAP/01/03 Werkingsmiddelen archief
            2. Blz. 812 01/21/KAP/02 Algemene zaken Verzekeringen
              1. Blz. 813 01/21/KAP/02/01 Verzekeringen
            3. Blz. 814 01/21/KAP/03 Algemene zaken Werkingsmiddelen
              1. Blz. 815 01/21/KAP/03/01 Algemene werkingsmiddelen organisatie
              2. Blz. 816 01/21/KAP/03/02 Algemene werkingsmiddelen politieke organisatie
              3. Blz. 817 01/21/KAP/03/03 Algemene werkingsmiddelen rampenmanagement
            4. Blz. 818 01/21/KAP/04 Algemene zaken Bestrijding Covid 19
              1. Blz. 819 01/21/KAP/04/01 Werkingsmiddelen bestrijding Corona-virus
              2. Blz. 820 01/21/KAP/04/02 Oprichting Schakelzorgcentrum
              3. Blz. 821 01/21/KAP/04/03 Inrichting en exploitatie Vaccinatiecentrum De Mol - Project Infrastructuur
              4. Blz. 822 01/21/KAP/04/04 Uitbating Vaccinatiecentrum De Mol - Project Vaccinatieteams
              5. Blz. 823 01/21/KAP/04/05 Financiering Collectief Transport naar het Vaccinatiecentrum
      3. Blz. 824 Overzicht van alle investeringsuitgaven per beleidsdoelstelling
        1. Blz. 825 Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        2. Blz. 826 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        3. Blz. 827 Beleidsdoelstelling Bib & Leescafé
        4. Blz. 828 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        5. Blz. 829 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        6. Blz. 830 Beleidsdoelstelling Facility Management
        7. Blz. 831 Beleidsdoelstelling Financiën
        8. Blz. 832 Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend erfgoed
        9. Blz. 833 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        10. Blz. 834 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        11. Blz. 835 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        12. Blz. 836 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        13. Blz. 837 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        14. Blz. 838 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        15. Blz. 839 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        16. Blz. 840 Beleidsdoelstelling Strategie & IT
        17. Blz. 841 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
      4. Blz. 842 Overzicht van alle toegestane werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 843 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        2. Blz. 844 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 845 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        4. Blz. 846 Beleidsdoelstelling Financiën
        5. Blz. 847 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        6. Blz. 848 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        7. Blz. 849 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        8. Blz. 850 Beleidsdoelstelling Ondernemen
        9. Blz. 851 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        10. Blz. 852 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        11. Blz. 853 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        12. Blz. 854 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
        13. Blz. 855 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - entiteit Stad
        14. Blz. 856 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - Entiteit OCMW
        15. Blz. 857 Beleidsdoelstelling Financiën (Investeringssubsidies)
        16. Blz. 858 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO (Investeringssubsidies)
        17. Blz. 859 Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend erfgoed (Investeringssubsidies)
        18. Blz. 860 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein (Investeringssubsidies)
        19. Blz. 861 Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur Vrijetijdsinfrastructuur (Investeringssubsidies)
        20. Blz. 862 Beleidsdoelstelling Facility Management (Investeringssubsidies)
      5. Blz. 863 Overzicht van de opbrengst per belastingsoort
        1. Blz. 864 Opbrengsten per belastingsoort
      6. Blz. 865 Overzicht van de personeelsinzet
        1. Blz. 866 Overzicht personeelsinzet Stad Lier
        2. Blz. 867 Overzicht personeelsinzet OCMW Lier
      7. Blz. 868 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
        1. Blz. 869 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
      8. Blz. 870 Overzicht van de verbonden entiteiten
        1. Blz. 871 Verbonden entiteiten
      9. Blz. 872 Omgevingsanalyse
        1. Blz. 873 Omgevingsanalyse
    7. Acties
    8. Zoeken
    9. Publicatie bijlagen
    10. Contact
    11. PrivacyStatement
    12. Sitemap